Monday 17 May 2010

Vreau sa va doara



In viata,atunci cand iti propui ceva
Indiferent de piedici si tot ce s-ar mai intampla,
Intre timp te rog,fii tare si nu te lasa,
Stii prea bine,mijloacele se scuza,nu si cauza.
Lupta,lupta pana nu mai poti,
Pana in ultima clipa incearca sa nu arati.
Nu te opri,caci vei uita sa mai regreti,
Caci daca nu are sfarsit,nu ai la ce sa te astepti.

Rau...raul se poate intampla,
Poate mai rau decat vreodata ti-ai putea imagina.
Asteapta-te la orice dar aminteste-ti,nu conteaza
Si pana nu mai ai suflare,continua si viseaza.

Doare...doare tare si poate va mai durea
Cat cosmarul tau in viata ani la rand va mai dura.
Spune,spune-le ca nu ti-e teama de nimic,
Dau la m***,caci pe tine te oftic.

Iubire,iubirea ta e ca un chist crescut
In crestetul capului meu,un crestet din trecut.
Acum...acum prietene,acum e randul meu,
Am sa iau inapoi tot ce a fost candva al meu!

Ramaneti,ramaneti cu nimic din tot ce ati avut,
Si o sa plangeti mai apoi pentru tot ce nu ati vrut.
N-ati vrut,n-ati vrut sa imi fie si mie bine,
Dar as vrea sa vezi-ca pe la spate m-am p**at pe tine.

Rabdare..ai rabdare,ve veni si randul tau,
Iti voi lua m*rtii in *** cand o sa-ti fie mai rau.
Iubire,amore mio sa ma c*c pe capul tau,
Ca tie iti e mai bine cand imi este mie rau.Zau?

Gandeste-te mai bine la ziua care vine,
O sa-ti bagi pumnii in gura si te vei gandi la mine.
Ai sa vrei,ai sa vrei sa fiu din nou cum am mai fost,
Dar mana slaba ce-am avut-o nicicand nu s-a mai intors.


Prostie...de multa prostie ai tot dat dovada,
Gandeste-te la mine atunci cand zilnic faci o ***.
Baby,ca ai preferat sa ramai cu nimic,
Dar dupa atata timp ma ridic si vreau sa zic:

Prietene,prietena,v-as ar*e in gura,
Port atatea-n al meu suflet si in gand atata ura.
Vreau sa stiti,ca imi veti plange la picioare,
Veti depinde de o luna,de o stea si de un soare.

Slabi,prea slabi ati fost,nu ati vrut sa fiti calumea,
Acum va arata in jur cu mana toata lumea.
Am sa va f** pana va doare,si am sa o tot fortez,
Fortez caci nu imi pasa si nu pot sa ma controlez.

1 comment: