Thursday 13 May 2010

Prea tarziu



Sa nu intru in detalii,caci stiu ca o sa doara,
Si-ar insemna sa ma repet acum pentru a mia oara.
As vrea sa stii ca imi lipsesti si ca imi este dor
Din ce ince mai tare,iar clipele parca nu mor.

Mi-e dor,mi-e dor de tine si de tot ce a fost,
Mi-e dor din nou ca sa ma certi si sa nu recunosc
Cata dorinta zace-n mine,si cat patos am ascuns.
Am in suflet amintire si in minte un raspuns.
N-as avea ce sa te-ndreb,totul este foarte clar
Ca o balta cu pamant aruncat cu scarba-n ea.
Esti un geniu,eu nimic,eu sunt moarta,tu esti viu
Si pentru orice vorba-n plus acum este prea tarziu

1 comment:

  1. "Devreme sa cazi in genunchi,sacalci in gropi adanci,cand duci in spate stangi; stii
    tu
    sa vina zile
    in care
    nu poti sa mananci"
    puuuuuuuuuuuuup:*

    ReplyDelete