Tuesday 18 May 2010

Iti mai amintesti?



Asaza-te-n fotoliu,intinde-te pe spate.
Ma las prada cafelei si viselor desarte.
Da-mi o bere,e in frigider pe stanga,
Mana ta dreapta este mai rece decat stanca.



Baby,ia o tigara,tot pachetul e al tau
Dar promit-e ultimul lucru care iti va face rau.
E tot ce iti mai las.Pastreaz-o ca o amintire
Si cand iti aprinzi tigara,gandeste-te la mine.




Dar esti atat de nesatul,si le vei fuma-ntr-o ora,
Cu prietenii afara.Dar te rog,de ai o sora
Chiar la ultima tigara,as vrea sa te-nneci in fum
Vreau amarul dintre perne sa se transforme in scrum.


Acum e tarziu...poate nu-ti mai amintesti
Cat de prosti am fost odata,cum credeam noi in povesti...
Adora,adora a mea privire si al meu pachet,
Ca poate e ultimul lucru pe care il astept.

Te iubesc ,la fiecare rasuflare
Dar la fiecare fum simt mai tare ca ma doare.
Ce amara,ce amara e cafeaua
Si in coltul din balcon ni s-a ofilit laleaua.

Ne-am cam ars.Ne-am ars de viata,
Mi amore,vreau sa stii ca e doar o paiata.
Vreau sa vezi ce vedem noi.E-o oglinda-nselatoare,
E-o reflectie de fum ce in priviri iti reapare

De cate ori cand te privesc.Ma doare!
Dar stiu ca nu mai ai nimic.Si ma intreb oare
Ai sa ai vreodata?Poate-as vrea sa stiu,
Sa mai simt cum ma sageata inc-o data in pustiu

Inc-o data,inima in piept din nou.Iubire,
Zambeste-mi fals.De ce te uiti in alta parte?
Stii ca iti vorbesc doar tie,rostesc cuvinte desarte.
Dar tot ce-i legat de mine e departe,in nestire.


Du-te,poate ai lasat-o si uitat-o-n fundul curtii-
Amintirea ,mea fugara,ai lasat-o-n mana sortii.
Te ador,te ador de la genunchi
De dimineata pana dimineata cand ai sa te culci.


Te urasc,te urasc caci te-am iubit!
E asa puternic sentimentul care l-am nutrit.
Stiu,ura e mult peste iubire,
Dar de ce-ti spun tie astea cand eu sunt o amintire?


M-ai lasat in frig,dar nicicand nu ti-a pasat.
Acum iti merge chiar mai bine decat mi-am imaginat,
Dar va veni o zi,si de nu va mai veni
Iti promit ca voi inceta sa ma trezesc a doua zi.


Cu pretul vietii,vreau sa vad cum te tarasti.
Ai sa gresesti,dar n-am ce face,am sa te las sa gresesti!
Dar stii ca doar peste ore iti vei aminti
Si nu vei mai putea sa aspiri la bucurii.

Vei regreta,fiecare ras subit.
Si cand departe de mine de fiecare data ai zambit.
Ai vrut sa ai mai mult,dar vei ramane cu putin,
Nu mai intoarce privirea,amandoi bine ne stim.

Ma enervez acum,poate tu nu te-ai gandit,
Poate-au trecut 50 de zile de cand nu ti-ai amintit...
Dar vei vedea,nu o spun nici cu speranta.
Port atata rau in suflet,cu atata siguranta!



Plec,n-am sa ma intorc si de ma va urmari
Trecutul pana nu mai pot.Nu ma privi,
Acum e prea tarziu.Nu ma voi uita in spate.
Iti mai amintesti de ziua-n care m-ai lasat in noapte?

1 comment: