Wednesday 12 May 2010

Pentru tine




Imi e din ce in ce mai greu sa pot pastra distanta,
Si simt asemeni unui val cum reinvii speranta
In mine si nu stiu dece,caci stiu ca n-are rost
Si stiu ca n-as putea sa schimb nimic din tot ce-a fost.

Si chiar de-as sta in dreptul tau stiu ca nu am putere,
Si stand in partea stanga,esti cuprins de tacere.
Sau poate-ncepi din nou sa dai frau liber unor vorbe
Din gura celui ce n-ar vrea o ora sa-mi acorde.


Si ce n-as da acum pe veci,in cel din ultim ceas,
O sansa sau un zambet fals,o clipa de ragaz.
Si simt a ta prezenta si-apoi imi ies din fire,
Si ma petrec cu totul prin clipe de-amagire.


Dar nu ma judeca,si nu-mi schita portret,
Dar timpul sta in loc si inca te astept...
Stiu,esti o amintire,as vrea sa te transform
Acum si-n realitate,nu doar atunci cand dorm.


Cu pleoapele lipite,in vise si in gand,
As vrea sa deschid ochii si-apoi sa te ascund
Intr-o poveste reala si pe o briza rece
Intr-o frumoasa seara,sa-ti cant apoi de zece.

Poate doar banuiesti acum durerea si amarul
Ce-l port in suflet inca si-a daramat altarul.
Dar stii si stiu pre bine,nu schimba cu nimic
Si poate-mi vei trimite o floare intr-un plic,


Poate-ntr-o zi cu soare,poate-ntr-o iarna rece,
Poate chiar azi sau maine sau poate totul trece.
Trece pe langa mine,iar ora a ramas in loc
Din martie in seara n-am mai zambit deloc.


Acum pentru a mia oara,imi iau un ramas bun,
Caci simt mereu ca voi avea ceva in plus sa-ti spun.
Si poate e mai bine ca nu vei sti nicicand
Ca asta-i pentru tine,ramai un simplu gand.

1 comment: