Friday 28 May 2010

Catharsis



Si daca viata e o arta,atunci ce este amorul?Spune-mi ce este speranta,iar apoi ce este dorul.
Intr-un tablou ecvestru poate cu culori intunecate
Deseneaza-mi dimineata si o bucata din noapte.

Scrie-apoi o poezie despre suferinta toata,
Vreau sa-mi canti o melodie despre amintirea moarta.
Vreau apoi intr-o sculptura sa inchizi al marii spirit,
O pictura in ulei sa-mi vegheze eu-l liric.

Apoi topeste intr-o ceara,si imbrac-o-apoi in lut
Inima ce e de piatra si ar vrea sa-mi fie scut.
Vreau intr-o sceneta proasta sa jucam un viitor-
Doua pasari alb-albastre ce se destrama in zbor.


Vreau un mars funebru poate sa imi cante despre noi,
Vreau sa-ngheti timpul in loc si sa-i dai drumul apoi.
Sa-mi descrii intr-o poveste si o sabie de foc,
Si tot ce-am avut vreodata sa le gasesc la un loc.

Daca am avut prieteni?Poate am unul sau doi,
Dar acum din fericire nici unul nu e ca voi.
Daca am iubit vreodata?N-am sa-ncerc sa ma feresc,
N-am sa-ncerc sa uit trecutul sau sa uit sa mai traiesc.

Dac-am fost dezamagita?Ah,dar n-am nici vorbe-atatea
Sa pot numara pe maini.Si acum doar in virtutea
Celora ce n-au plecat.Vreau sa le transmit pe-o foaie
Ca intr-un pastel bolnav,si ca lumina din odaie
Licaresc acum spre prag.Si-am sa ma pierd printre prafuri,
Sau sa ma-ncalzesc cu-n foc.Si copertile din rafturi
Stau presate si in colt stau cinci timbre ce s-ascund
Stiu ca in siringa veche gandurile vreau s-afund.

Stiu ca din alcoolul pur se revarsa-un fluviu sur,
Stiu ca fumul ce m-apasa.Si acum as vrea sa fur
Din pastilele vecinei,sapte leacuri sa adorm
Desi au trecut cinci zile,nu imi mai este nici somn..

Vreau ca intr-o dimineata,sau poate chiar intr-o seara,
Vreau sa tin pe dinauntru tot ce iese la iveala.
Vreau ca sa ma prinzi de mana,iar apoi sa ma opresti,
Dar tu nu esti un erou si nu suntem in povesti...

No comments:

Post a Comment