Saturday 22 May 2010

Bal



Pasesc pe poarta luminoasa,dar palma mea e goala.
Tu nu ma tii de mana.Se-aude o vioara-
Imi canta despre tine.Sunt singura-n lumina,
Acolo unde trebuia sa pasim spre o gradina.

Pasesc cu pasul tremurand,cu gandul temator
Si ma gandesc la tine.Se-aude un tenor:
Imi spune o poveste.De ce pare o drama,
Cand glasul grav al suferintei inca ma mai cheama?

Si ma indepartez,si ma indrept spre tine
Cu gandul numai.Timpul paseste in nestire.
Cu sufletul in goluri,gasesc priviri pierdute.
As vrea macar sa fii aici sa iti pot spune "Du-te!".

Iar balul pare un calvar,iar in jur multa lume.
Dar eu tot singura ma simt,si nu mai am ce spune.
Dansez un vals cu ochii-nchisi,si aerul ma poarta
Si doar in gand te mai cuprind asa ca alta data.

Iar chipul tau e peste tot.O incapere veche,
Dar tot in jur e nou,si-as vrea sa te astepte.
Privesc spre poarta ce s-a-nchis,stiu ca nu-i drumul tau
Dar inca stau cu ochii-nchisi si astept ce-i mai rau...

De te-as vedea in coridor,de te-as vedea la poarta,
Sa vad cum bratul drept acum cuprinde alta fata,
As sta in colt si as zambi,as simti fericire
Doar dac-as sta si as privi a fiintei revenire.

Ce cavaleri,si ce domnite,dar nici una nu-i ca mine-
O comoara ravasita astteptandu-te pe tine.
Sangerez in coltul gurii,imi sangereaza timpanul,
Sangereaza-n colt si ochiul,sangereaza-n pom si ramul.


Imaginea raneste,iar glasul de rugina
Se-aude ca o toba ce in ecou suspina.
Cuvintele-sageti de foc,iar faptele-razboaie.
Ma lupt cu mine si incerc sa plang numai in ploaie.

Acum iti cant o amintire cu microfonu-n maini,
Soptesc pentru ultima data "Acolo uned esti,ramai."
Si toate-mi par intunecate,si stelele de ma ranesc,
Chiar daca nu vei auzi,eu voi striga ca "Te iubesc!"

No comments:

Post a Comment