Monday 10 May 2010

Jurnal(pentru Roxana)



Jurnal
Ziua a inceput odata cu rasaritul soarelui si cu o trezire prematura la realitate.
Nu am avut timp sa-mi iau adio de la tin in vis,da oricum nu mai conteaza.
Azinoapte ti-am soptit pentru a mia oara ca te iubesc,dar nu m-ai auzit,asa ca am implorat vantul cu adierea sa sa-mi poarte strigatul pana la fereastra ta.Era inchisa,iar racnetul nu a patruns pana in timpanele tale si s-a risipit inainte de vreme.
Draga prietena,tu esti jurnalul,iar aceasta fila-i pentru tine,dar tu stii tot chiar inainte sa fi fost insemnat.
Si am s-o scriu...si poate focul n-o va preface in scrum,si poate nu se va pierde din nou...:te iubesc!
In speranta ca de aceasta data vantul va duce pagina in directia correcta si in speranta ca ti-ai deschis sufletul,si poate va gasi o cale de intrare,iti mai soptesc pentru ultima oara in acest minut...:te iubesc!

1 comment: