Monday 10 May 2010

Things will change...as soon as possible:)








Cand te-am vazut intaia oara nu banuiam ca vei insemna atat de mult si ca vei face parte din viata mea.
Cand ti-am soptit intaia oara ca te iubesc stiam ca te voi pierde.Stiam ca am sa gresesc,iubindu-te prea mult.
Ai pasit usor ca pe o podea de sticla,cu grija sa nu te tai in crapaturile facute de sunetul vantului si de cei ce au pasit fara mila in trecut.
Peretii sufletului meu erau aburiti de cei ce s-au sufocat in adancul pieptului meu,si gropi au fost formate cand ceilalti l-au lasat pustiu.
Regret ca am trait cu spaima si ca nu m-am controlat.
Deci tu,asemeni unui suflet pereche ai stiut cum sa patrunzi fara a ma rani-pana la un moment dat,iar gradina de cristal acum e ca un loc ce n-ai mai vrea sa-l revezi vreodata.
Si-n ziua cand ai parasit si tu acest lacas,el a ramas gol,iar lumea s-a destramat pe un acord de sticla.S-a frant in milioane de petale sticloase,pe care veti pasi si-apoi veti sangera...

1 comment: