Saturday 22 May 2010

La revedere



Am simtit pentru intaia oara,si inca ma mai tine-
Dintr-un moment oarecare,dar au trecut cinci luni de zile.
Intr-o secunda totu-n jur s-a prabusit,si toate m-au lasat in urma.
Tot ce am avut vreodata,tot acum s-a departat in turma.

Tu ai fost primul...ai fost primul care ai plecat,
Si tot ce am avut pana la urma pe urme ti-a calcat.
Si-acum mi-e dor.Nu imi doresc nimic mai mult.
Nu ravnesc la ceva nou,ravnesc la tot ce am avut.

Vreau inapoi...vreau cineva sa ma ajute,
Vreau o voce ragusita doar pe mine sa m-asculte.
Si-apoi sa imi mai pun in gand doar o ultima dorinta,
Sa ma implineasca si sa ma-ntorc la a mea fiinta.

Vreau inapoi in trecut,vreau inapoi tot ce mi se cuvine,
Vreau inapoi sa se intoarca persoanele ce-au vrut in fine
Sa ma lase in urma.Sa ratacesc pe-un drum pustiu-
As vrea sa ma pot arata,sa fiu asa cum vreau sa fiu.

De ce?De ce tot ce-am avut sunt vise,
De ce-am pierdut totul pe adevaruri nepermise?
De ce-am gresit atat?De ce nu pot schimba nimic?
Ma simt asa neputiincios ca nici nu pot sa ma ridic

Din scaun.Am cazut,doar tu ma mai poti ridica.
Dar de ce sa ma ridici cand m-ai lasat in urma ta?
Si mana ta...mana ta mi-a tot dat drumul,
Tot ce-a mai ramas in jur e amintirea ta si fumul.

Tigara.Da-mi tigarile-napoi!Da-mi toate sarutarile,
Da-mi inima si-apoi ia inapoi.Ia-ti inapoi si florile.
De ce nu pot sa fac nimic sa ma ajut pe mine,
Cand tot ce a ramas in jur e o poveste despre tine?

Alunga-mi,alunga-mi gandurile rele.
Te-am blestemat zile la rand,si toate sa iti para grele.
Dar voia mea,nimeni nu a a ascultat-o.
Arunca la gunoi inima ce tu mi-ai sfasiat-o!

De ce sa spun?Nu am sa va spun ce simt,
Dup-atatea palme luate,suturi in fund inca presimt
Ca vor veni...ca vor veni si altele,
Dar oare unde au plecat acum toate zilele

In care tu...in care voi,in care eu,
In care tot ce am in jur,in care numai Dumnezeu
Mi-a mai redat un zambet ce l-am invatat
Pe de rost.Dar de mult timp nu l-am mai practicat.


Si doare.Doare atat de tare,am un gol in mine.
S-au inchis toate portile si m-am inchis in sine.
La revedere iti spun,caci sper ca se va intoarce
Si ne vom revedea apoi intr-o ultima noapte.

No comments:

Post a Comment