Saturday 10 July 2010

Autoportret


Stau,imi infrang amarul cu o gura din Ovidiu,
Noua ganduri si-nca unul imi iau mintea in asediu.
Tu,stai pe loc,si te rog raspunde sincer
Nu regreti c-ai doborat in zbor inca un inger?
Tu esti oglinda care minte..si inca imi aduc aminte-
Priveam in tine,gaseam tot ce in doream-cuvinte,
Mimai un romance dintr-o era secetoasa,
Ne gaseam printe gunoaie si-o numeam la tine-acasa.
Dar voi,va estimati si sufletul,dar sper ca iti dai seama
Ca nici-o dragoste nu se masoara in procente-
Stiu,nici nu a fost-dar nici nu am sa deschid rana,
N-o s-o numesc ca tine,desi am sute de defecte-
Stii,ti-ai gasit un adapost chiar in golul meu din suflet-
Si mi-ai recitat cuvantul,indrazent ca pe un cantec,
Crede-ma,nu sunt artist.Poate sunt putin cam trist-
Curg parauri printre coaste si in suflet am un chist.

No comments:

Post a Comment