Thursday 22 July 2010

Ce am ales





Fumul ca si un nor de ceara,miros ca fumul de tigara.
Mirosi frumos,miros atent.Mirosi a lent.
Ating.Cu greu,o amintire!
In nici un caz,doar nu pe tine!
E evident.
Alunec pe un nor de fum,si-n jur e fum.Vorbe de fum.
Vorbesc.Nu vreau s-afum o incapare de salcam.
Arunc.Pastrez.Insamantez.
Am aruncat trecutul meu ce e legat de tine.
Pastrez doar amintirea ta ce ma leaga de tine.
Insamantez trei noi idei,si sentimente pline.
Si toate,tot in jur si-n tot,tot e legat de tine!
Poate crezi..dar poate nu crezi nimic.
Poate doar cred ca te gandesti.
Sau poate doar ma mint.
Si te feresti.Deci nu intentionezi nimic.
Deci nu-ti doresti.Dar nu-i nimic.
Chiar de nu vei veni.Te astept-dar nu ca fiind un scop.
Dar cu un scop,astept.
As vrea sa pot zambi din nou.
Nu vad ce as putea sa fac.In drumul meu spre nou,am timp sa te astept.Deci n-ai de gand sa-mi spui ceva.
Nici nu credeam.Dar pot spera.
De ce?
Caci nu pot altceva,mai bun sa fac.
Si poate doar acum.Dar tot ce-am spus,pastrez.

No comments:

Post a Comment