Saturday 10 July 2010

Hartii


Hartii.Si multe amintiri.Hartii si amintiri.
Buna dimineata!Sunt bratul scurt al ceasornicului,ce nu e tocmai secundar,dar nu indica ora.
Buna!Sunt ceea ce nu par a fi,mai vesteda ca bruma.
Disperare?Iar gresesti.Ma faci sa rad,dar n-am s-o fac.
Ambitie?
Putin.Ca zaharul ce-l pun in ceai.Dar daca m-ai cunoaste,ai sti ca doza mea de tu,e un abuz salbatic.
Iar tu,imi indulcesti licoarea poate mai mult decat as vrea.
De asta indraznesc sa spun,in timp ce imi etalez indiscret expresiile fruntii,ca...am ajuns sa te urasc.
Obsesie?
Ah,ce gresesti!
Nu,nu,nu sunt asa!E doar,o incapatanare crunta,un regret incomesurabil,o negare continua.
Nu,nu accept!Dar ce-ai sa faci?!Nu poti sa faci nimic!Ce mi-am jurat in fata mea si-n fata boltei sacre,nu o sa-ncalc in veci de veci!
Amor?
Si soarele e negru!
Nu dragul meu,nu te-ndragesc!Doar vreau s-o spun cu cat mai des!
Sunt consolarea cea dintai,poate nu recunosti.Stii,gandul ca inca tanjesc,iti infraneaza plansul
Stiu,gandul ca inca ravnesc,acum te linisteste.
Stim amandoi ca stii sa minti.Stim bine ca e-aievea.
Viol.Viola.Violina.Violet,si Violeta.
Zambetul meu.Gulerul ei.Un decolteu,dar nu-i al meu!
Dar ce-i de-ales?
De ce s-apleci un toporas,cand ai la brau toporul?
De ce s-alergi un prunc,cand tot ce vrei e-amorul?
De ce sa-mi torni pe coapse-un voal,cand poti plati decorul?
Stiu,tot ce spun e chiar banal.
Dar vreau sa cred,dar simt,nu pot,sa dorm cu indoiala.
Da,iti lipsesc.Da,imi lipsesti!
E dor.E vaicareala.
Amicul meu din luna gri,cu pleoape lungi si netezi,cu geana sus si ochii vii,te rog,ia-ma in brate!

No comments:

Post a Comment