Saturday 10 July 2010

Catre ea


Esti in inima mea zambet,si esti vlaga-n al meu suflet.
Esti in sange si in pantec ,si in minte esti un cantec.
Si-mi dansezi in palma valsuri,si pe pleoape alte dansuri.
Esti lumina ce se-ascunde,esti campia mea pe munte.
Vino soare cenusiu,vino-acum intr-un tarziu!
Vino si sufla-mi caldura,si sa iti privesc figura.
Vino si-mpleteste-mi chipul,vino-acum,caci trece timpul!
Te astept in coltul verii,te astept in sanul serii.
Vino muza mea din vise,si adu-mi trei stele stinse
Sa le port in suflet poate,si in cale sa se-arate
Sapte drumuri fara lacrimi,si cinci drumuri fara patimi,
Sa te prind apoi de mana,si sa ofilim o luna.
Vino,si-am sa port pe frunte,doruri si sperante multe.
Multe amintiri de maine,si toate sa se adune.
Vino sa-ti sculptez alura,fruntea,tamplele si gura
In al meu pumn de arama,ce a recitat o drama.
Vino,fericirea mea!Si-am sa pun in calea ta
Trei alei cu randunele,toate visurile mele.
Te astept sub un salcam,si de n-ai sa vii raman
Sa astept raza de soare,ce ma-ncanta si ma doare.

No comments:

Post a Comment