Saturday 10 July 2010

Cu drag


Apollo...de ce te numesc asa?Poate pentru ca sunt un acrobat ce tremura la fiecare pas pe un fir de ata.Penibil.
Sa nu te mire.
Ce noapte...Bratele tale erau ca doua ghetare ce ma inveleau mecanic.
Pe chipul sau cadaveric legaturile incepusera sa pulseze.Boboci de floare au inflorit sub pleoapele-i pleostite.
Iubeam acea alura!
Cred ca cerul era prins in zece pumni de fier,altfel nu pot sa-mi explic de ce nu a cazut pe el!
Spune-i viol!Spune-i viol psihic,spune-i abuz sentimental,spune-i adulter fizic!
Spune-i ca nici nu poti sa-i spui!Atat de mult te doare!
Ah,esti papionul de la gatul unui mort,iar in piept eu ii sunt floare.
Un decor neoriginal,un script ici-colo improvizat,o inima sedata pe un acord de sticla.
Abstract.Si dimineata.
Ah ,dar in colt imi sangereaza gura.Ah dar mai jos,se scurge si ultima picatura de inocenta ce avea sa ma distinga de ultima pramatie din coltul strazii-acel ultimatum,ce l-am vandut pentru nimic.
Pentru-n argint,ah pentru tine!
Sunt cel mai liric barbarism,sunt un viu in purgatoriu!Ah,un cuvant in derizoriu!Sunt cel mai calculat orgasm,si cea mai neinfranata repulsie.Nimic!Si asta sunt!
Ah ai ucis un in ger!
Chiar nu regreti ca ai ucis din zbor inca un inger?Cum poti sa mai respiri?Si-nca atat de ritmic!
Ah,mi-au smuls din colt icoana!
Cat amar,cata iluzie.Durere si sevraj,alcool,si frenezie-Apollo.
De ce?Iar cand te-am intrebat,chiar inainte de mult asteptatul calvar,ce-l amanam secunde-n sir,te-ai ascuns in intuneric,si cu o voce instrainata mi-ai raspuns rece si crud-da!
Stii?Nu,n-am crezut.De ce sa ma mint?
Am fost jertfa pentru cel neputiincios,am fost prima si ultima ocazie a unei vieti de om.
Am fost.
Acum,m-am consumat,ca trabucul de pe pervaz,ca praful din coltul mesei,ca tot ce e mai scump.
Un act.Si-a fost de-ajuns,sa ma pierd pentru vecie.De-acum nu voi mai putea fi eu.Sunt in plina cadere.
Desi n-am sa te intalnesc,voi sti ca esti aici.
Ma vei purta in fiecare haina,si-n fiecare gest absurd.
Voi fi in gandul de la miez de noapte,si acel deja-vu ce te va transforma in tot ce vei fi azi.
Iar tu esti palma ce m-anchis poate cu inconstienta in acel ring de dans,tragic-numit amor.
Amar,a trebuit sa te las sa degusti din dulceata facerii.
Pentru cel ce a pierdut,ca toti in jur sa piarda.Ca eu sa pierd in fata ta,si sa ma pierd in lume.
Sa-mi pierd stralucirea,si sa ma contopesc in ploaie.
Esti crud!
Te rog,nu ma uita!
Cu drag,voi plange-n ploaie.

No comments:

Post a Comment