Wednesday 14 July 2010

Frumoasa



O stii.Chiar si cand ajungi cat poti de sus,eu iti plutesc deasupra firii.Apogeu.Si totusi,nu ma idolatrizezi,nu ma admiri si nici macar nu apreciezi.Nici nu ma placi,nici nu ma agreezi.
O stiu.Da,ma iubesti.Nu,o stiu,deci nu minti.Nu-ti cer sa faci nimic.Lasa.Nu,haide,nu te minti.N-ai sa ma uiti-frumoasa.
Atat?Sau poate sunt prea mult.As imparti in jur ce am,doar ca sa-ti fiu pe plac.Nu pot.Si i-as fura pe toti sa am ce iti doresti.Am vrut.
Te vreau.Dar cred ca cer prea mult!
Ai vrea si tu,dar nu ma vrei.As vrea acum sa stii,ca nu poti stinge tot ce simti,nu poti sa reinvii.
N-ai sa renasti,si n-ai sa uiti de maine dimineata de tot ce ai simtit si simti-frumoasa.
Nu doar atat.Sunt portelan,si-n ochi m-apasa-plastic .Dar inima pulseaza.Sunt rece,dar inca te simt.Ma simt asa..frumoasa.
E tot ce vezi,si te gandesti,si asta-ti vine-n minte.Si cand pe trepte reapari ai vrea sa-mi spui din nou.
Nu,stiu,nu mi-ai spus-o pana acum.N-ai vrut sa spui.
Ma leganai si adormeam.Cand doar in brate te frangeam
Cand vii din nou pe trepte ai vrea sa-mi spui...frumoasa.
Frumoasa?Stiu.Nu este tot.Dar restul par aievea,si-asa palpabil simt ca sunt,si parca nu conteaza.
Nu realizezi tot ce sunt eu,si sincer,nu iti pasa.
Ai vrea sa vii in prag,si tot ce vrei sa-mi spui e "Buna,tu,frumoasa!"
Oglinzile-mi zambesc in hol,luminile vegheaza,ma urmaresc pe coridor,peretii-n jur viseaza.
Ti-as desprinde din buze tigara ieftina si as scuipa in jur,si as aluneca pana in varful serii.
As vrea s-ajung acasa.
Ai vrea acum sa-mi spui pentru ultuma oara.
Frumoasa mea,frumoasa!

No comments:

Post a Comment