Tuesday 29 June 2010

Fugi



Fugi,te rog nu te uita in spate,fugi
Promite-mi ca inapoi n-ai sa ajungi.
Fugi,si spune-mi ca te lasa toate,
Fugi,acum cat poti tu de departe.
Si te rog fugi,acum pana nu te mai lasa,
Te rog fugi,si nu te mai intoarce-acasa.
Si acum fugi,nu te opri e-un gust amar-
Fugi,si-ajungi in lume ca un far.
Hai fugi,lasa-ma pentru-a mia oara,
Hai fugi,pe drum aprinde-ti o tigara.
Fugi,caci toate te ajung din urma,
Cand fugi,vin toate dupa tine-n turma
Fugi,necazurile te urmeaza din trecut
Fugi,si pasul am sa ti-l ascult.
Fugi,caci doar te trecutul te vegheaza,
Hai fugi,iar mintea-ti fuge si viseaza.
Fugi,stiu,fugi de mine,nu te-ascunde-
Te voi privi fugind ca sa imi pot aduce-aminte
De ziua-n care ai pasit in sufletul meu astru,
Atunci soarele stralucea pe cerul cel albastru.
Fugi,si totu-n jur ramane negru,
Fugi, in lume ca un gand celebru.
Fugi,e tot ce ti-a ramas de-acum.
Fugi,si fiecare gand e-un drum.
Fugi,nu e solutia cea mai desteapta,
Fugi,caci cei din urma inca te asteapta.
Dar totusi fugi,si stii ca nu te poti opri,
Fugi,de tot ce te-ar putea rani.
Fugi,amana-ti viitorul pe maine,
Caci vei prins,si inrobit ca si un caine.
Fugi,ca vulturul deasupra marii,
Fugi,pe aripile disperarii.
Fugi,ne intalnim pe-un pod aburind,
Fugi,si ne vom intalni fugind.

No comments:

Post a Comment