Sunday 13 June 2010

Bilet



Si dac-asa a fost sa fie,si daca asa ai ales,
Si daca asa ai vrut,am sa stau si-am sa privesc
Scena-n care vei gresi,scena-n care ai gresit.
Desi n-am sa mai iubesc,recunosc ca am iubit.


Te-am iubit dar m-ai lasat singura pe-un drum pustiu,
Si eram atat de goala ca Pamela intr-un film.
Dar nu sunt actrita buna,poate doar daca eram
Indrazneam sa fi fost altfel,pentru tine indrazneam!


Si stiu ca nu iti mai pasa,stiu ca nici nu ti-a pasat
Si daca ma-ndepartam si nu te-as fi vizitat,
Stiu acum ca ai tai ochi nu i-as mai fi revazut.
Desi e atat de simplu,nu-mi explic de ce ai vrut


Sa ma ranesti pentru nimic,stiu ca poate ti-ai fortat
Sufletul sa simta cete de fiori,l-ai inundat.
Poate ca e cum spui tu,dar acum inca nu pot,
Nu pot pleca mai departe,nu m-ai invat sa-not!


Poate nici nu te-ai gandi,dar ce vorbe de prisos...
Cand tu spui c-a fost aiurea despre tot ce sunt si-am fost,
Ca nici n-ar fi trebuit sa te intalnesc vreodata,
Si cu mila-ti amintesti de acea jalnica fata.

Si cu-atata usurinta poti tu sa privesti prin mine.
Vezi peisaje mult visate,oglindindu-se in tine.
Nu mai vrei sa stii nimic,dar de fapt nici nu conteaza,
Ai uitat,iar eu nu sunt decat copila ce viseaza...

No comments:

Post a Comment