Tuesday 29 June 2010

Cu dispret



Tu esti amarul dintre perne,
Tu esti o dama prinsa-n lanturi.
Si doar cu ura se asterne
Amorul si te prinde-n laturi.


Sa nu te superi,soare negru,
Ca te numesc in mii de feluri!
Si vorbele ce-ti spun se duc,
Si se prefac in alte teluri.

Esti steaua ce rasare ziua,
Esti ca un vultur fara gheare-
Cazi in cerneala,si-mi strici rima,
Si-n viata esti o curva mare!

Nici n-ai idee cate patimi,
Si doar cu lacrimi mangai rana-
Si peste rana pun doar lacrimi.
Ce trista-i poza,dar si rama.


As vrea sa-ti amintesti ca nouri
Mi s-adunau printre priviri
Cand te vedeam,si mii de doruri
A unei jalnice iubiri.

Adu-ti amintea ca urechea
Imi suspina cand ii vorbeai.
Adu-ti aminte ca trsitetea
Ce-o aduceai,doar tu mi-o luai!



Si poate nu-ti mai amintesti,
Caci pentru tine-s zile negre.
Am fost o negura-n povesti,
Si tot nisipul dintre perle!

Am fost o stanca-n al tau drum,
Si-un chin doar pentru al tau zambet
Si ti-am lasat pe perne scrum,
Pe canapea un loc si-un zambet.

Si daca nu-ti mai amintesti,
Ams a aduc cu mine frunze!
Si doar in timp ce ma privesti,
Voi scrie cu sange pe buze:

"Ramai iubirea dintre plopi,
Ramai cu bine,luna gri!
Ramai durerea mea din ochi-
Ramai acum,oricine-ai fi.

Nu-ti amintesti,ramai in munti!
Ramai la gatul ei basma.
Oh,dar te rog sa nu ma uiti!
Ramai,dezamagirea mea..."

No comments:

Post a Comment