Thursday 17 June 2010

Copila cu ochi de sticla



Am sa iti spun o poveste asa cum iti zicea si mama,
Dar acum n-ai sa zambesti,ai sa plangi si-ai sa-ti dai seama
Ca povestile sunt vise,iar culorile-s iluzii,
Stiu ca esti inca prea mic si n-o sa creez confuzii.

E-o poveste nobila,despre o copila muta in adancul ei.
E-o poveste chinuita,cu-o copila adormita si ascunsa-n sanul ei.
Nu incepea ca odata,si nu spune niciodata,dar se va sfarsi.
N-are happy end,nici intrigi,si n-o vei putea iubi.


Personajul ei e-o drama,copila cu ochi de sticla,
Ce-a ramas inchisa-n rama.
Copila cu ochi de sticla are ochii aburiti,
Are-n colt o crapatura si n-aude cand mintiti.


Copila cu suflet mut,ce nu spune ce gandeste,
Se fereste sa se-arate si povestea indulceste.
Copila cu gust amar,arunca apoi un zar,
Si soarbe lichiorul rece si se-neaca in pahar.



Copila cu ochi de sticla,arunca priviri desarte,
Caci pupilele-i sunt sparte,si nu vede cand e noapte.
Copila cu buze surde,si cu mainile cusute
Ar vrea sa-ti sopteasca multe numai ca sa te ajute.


Copila cu trupul rece e inlantuita-n palme,
Copila cu trupul sange,si cu multe vorbe calme.
Copila cu sanul frant,cea ce nu cuvanta maine
Cea care n-a cuvantat,si durerea vrea s-amane.

Copila cu gandul rece,povestea dintr-un calvar,
Pruncul ce nu poate dormi,si se chinuie-n zadar.
Nu te teme,e-o poveste,mama ta ti-a spus deja
Ca povestile nu-s reale,dar nu ti-a spus despre-a mea.



Asta n-a fost o poveste,sper ca ochii sa-i inchizi,
Si sa nu traiesti ca fata cu perii din cap incinsi.
Sper sa nu-i deschizi vreodata,si sa fii ca acea fata,
Sa nu fii fior de sticla,un acord de crenelata.



Nu ma crezi?Hai ca-ti voi spune un secret bine tinut,
Dar voi cuvanta.Ah,Doamne,cat de tare m-a durut.
Eu sunt fata din poveste,dar te rog,nu-mi da de veste,
Si inima mea-i o stanca si viata nu-i o poveste.


Ast-a fost povestea mea,sper sa n-o traiesti candva.
Dar in timp ce recita..pruncul secet adormea.
Si regret ca am ucis inc-o taina,inc-un vis.
Pruncul meu,erai menit sa devii ce ti-am promis.

Iau acum a ta suflare,nu te teme,te voi duce,
Printre nori,si printre pietre,intr-o lume de rascruce.
Nu spune nimic,caci altfel,de vei cuvanta ca mine,
Te va alina amorul,dar apoi cin' sa te-aline?

No comments:

Post a Comment