Tuesday 29 June 2010

Ramas bun



Ah,mama,unde esti acum?Si-acum mai ratacesc pe-acelasi drum!
Sunt zile de cand nu m-ai strans la piept,
Si in lumina eu ma sting incet..

Ah,mama,si cand vei pleca
Cine ma va mai alina?Si cine imi va mangaia geana insangerata,
Cand eu si peste ani voi fi o biata fata?

Si cu emotii scriu aceste randuri,
Si doar cu teama adun aceste ganduri,
Ca niste plicuri si inchid sertarul.
Ce-amara-mi este gura.Dar unde e paharul?


Pe usa sufletului meu e-nscris acum cu sange
O poezie,iar in piept si inima imi plange!
La poarta sufletului meu am pus in colt un lacat,
Iar cheile le-am aruncat,durerii sa-i pun capat.

Acum,mai rece ca un mort,mai tare ca o stanca,
Mai zgrumturoasa ca un trunchi,mai jos decat pamantul,
Si mai murdar decat noroiul,iar guta stramba canta
Mai imprastiat decat nisipul,mai repede ca vantul.

Mai rece ca zapada-n mai,mai negru decat noaptea,
E gandul meu acum.Mai departe de luna,
Mai limpede ca roua,mai proasta decat cartea,
Mai rumena ca ceara,agera ca o puma.

Mai suparat ca focul,si dulce ca zefirul,
Ametitor calvar,si mi se rupe firul.
Ah,mama,parca e-n zadar,
Si totul se duce pe-un zar

Atunci cand viata-i scurta.Iar cerul imi e martor,
Si e oglinda unei vieti,si chiar a milioane.
Si il privesc.Si din tacut in orator
Mi-a spus povestea tuturor,si destramand icoane

Am inteles ca dintre toti,eu patimesc mai bine
Ah,mama,ce samanta rea a poticnit in tine!
Si-acum in lume sa ma-ngrop pe sub asfaltul rece,
Si-am invatat doar din trecut.Acum doar timpul trece!

No comments:

Post a Comment