Wednesday 23 June 2010

Ploaia,ploua,ploaie...



Ploau-afara si ma doare,plou-acum si-n a mea cale.
Ploaie in odaia rece,plou-acum si timpul trece.
Ploaie seceta ca palma,plou-acum si ploua iarna,
Ploaua picaturi de roua,lumea mea se rupe-n doua.


Ploaie,plou-acum siroaie,ploaie si-acum in odaie,
Ploua-acum de dimineata,ploaia curge pe faianta.
Ploaua floarea vestejita,ploua lumea ametita,
Ploua-acum obrazul rece,ploaua lacrima cea rece.


Ploua norii de pe cer,ploau-acum,ploua cu sange,
Ploaua peste mine-acum,o navala de salcam.
Ploaua azi si ploua maine,ploaia ta trece prin mine,
Ploaia,ploua,ploaie rece.Ploaia ta e-atat de rece.


Azi iubitul meu mai ploua.Ploaua,iar pe pleoape roua-
Ploaia,deci il stiu in viata.Ploaua si imi da speranta.
Ploaie,hai ploua mai tare,dar pe tine nu te doare,
Ploaia ta e-atat de dulce.De ce vantul tau aduce


Ploi vulgare,ploi de foc?Ploi ce n-au avut noroc?
Ploi de sange,ploi de foi?Ploi ce-mproasca cu noroi?
Ploaia rece,ploaia arde-ploaia ta acum ma soarbe
Ca pe-o lingura cu sare,plou-acum si ploua-n zare.


Ploaie..plou-al meu iubit,ploua acum si-i adormit-
Ploaia dulce ma adorme,ploi de aur si ploi calde.
Ploaie,haide plou-ancet,ploua si aud un scancet-
Ploaua si un geamat sur.Ploua rece,ploua pur.


Ploua si te-aud din casa.Ploua si ca o craiasa
Ploaia toarna mii de cete,ploaua peste zece fete.
Ploaua,si as vrea s-ating,ploaia si apoi s-o sting
Vreau o noapte de amor,plin de ploaie,plin de dor.

Si sa ploua peste randuri,ploua printre noua ganduri,
Plou-acum si-i ora doua.Ploaia,ploaie,acum ploaua.
Sa ne ploaua peste trupuri,ploau-acum cu mii de lucruri,
Amintiri ce toarna ploaie,ploaia ta firul indoaie.



Ploaua peste pieptul neted,si ma scald in trupul sprinten.
Si se scurge printre coaste.Ploaua apele albastre.
Ploaua si ma-nec in goluri,ploaia mi-a adus trei doruri,
Si luceste ca o ploaie,fesa ta mana-mi inmoaie.



Ploaua acid,ploaua-n gara,ploaua si vreau sa va doara.
Ploaua sincer,ploaua-n gard.Ploaua peste al meu fard.
Ploaua bolnav,ploaua gri.Ploaua si nu vrei sa vii,
Ploaua astazi,ploaie maine.Ploaia ta se varsa-n mine.

No comments:

Post a Comment