Tuesday 29 June 2010

Trecut



Tin in palme tot trecutul,
Si ma lupt in gand cu timpul!
Strang pumnii,sa nu pierd vreo amintire!
Soapte,zambete curate,si prima dezamagire...

Ai fost tu!Si-am sapat in rani adanci,
Nu in pamant.Pentru tine am sapat in stanci!
Spun,ora trece ca minutul,
Iar minutul ca un an,si timpul

Sta in loc ca pasul tau ce-arata
Drumul pe care m-am pierdut atunci ca niciodata.
Si mana ta,simt ca-i asa departe!
De tine,doar tu si lumea-ntreaga ma desparte!

Privirea ta,e-acum atat de rece.
Ma lupt cu timpul in zadar,caci numai timpul trece,
Peste mine!Peste tot ce simt acum,
Din tigara ce-am aprins-o acum a ramas doar scrum.

Gura ta..e ca paharul dulce,
Ce-l sorb cu-atat nesat cand simt ca nu pot duce
Inca una.Si-apoi inc-o lovitura.
Te privesc.As vrea acum sa pot sa iti gust din gura.

Tot amarul,as vrea sa il innec in piept!
Stau si zac cu trupul rece,si tu te intrebi ce-astept.
Dac-ai sti..ca-s gat-acum,chiar de ultima suflare,
Umbra ta ce-mi tine frig,si lumina,acum ma doare!

No comments:

Post a Comment